מזרון דיקור ירוק בהיר (אקופרסורה) ROGAMAT

דף הבית >> חנות >> מזרון דיקור ירוק בהיר (אקופרסורה) ROGAMAT
שם המוצר/פריט:מזרון דיקור ירוק בהיר (אקופרסורה) ROGAMAT
מחיר מחירון:₪230.00
המחיר שלנו:₪129.00
מע"מ:כולל מע"מ
דמי משלוח:₪19.00
(קיימת אפשרות לאיסוף עצמי ללא תשלום נוסף)
זמן אספקה:14 ימי עסקים

תוספות אפשריות:

מבצע רוגע מט נוסף (במקום 129ש"ח רק 99 ש"ח)::
 

הוסף לסל 


מידע נוסף
רוגע מט -פתרון מושלם להרגעת כאבי גב, צוואר, שרירים תפוסים, בעיות במערכת העיכול, לחץ, עייפות כרונית, נדודי שינה ועוד מצבים גופניים ורוחניים שונים. 

הדקירות הקלות והלחיצות באלפי נקודות על פני העור גורמים לשחרור הורמונים הנקראים אנדורפינים למחזור הדם. אנדורפינים משתחררים במוח בדרך כלל להרגעת כאבים ותפקודם הפיזיולוגי זהה למורפיום. התוצאה של הרפיה על גבי המזרון נותנת שילוב מנצח של יוגה עם תחושת ההרפיה של האנדורפינים. 








אנו מציעים לכם טיפול מודרני בעל שורשים עתיקים

אקופרסורה (נקודות לחיצה) חלק מהרפואה המסורתית ברחבי העולם מזה אלפי שנים. נוטים לקשר אותה אל היוגים בהודו ,ויש המאמינים כי זהו מקורה של הדיקור הסיני

 

כיצד עובד מזרן הרוגע?

נקודות האקופרסורה מהמרצות מחזור הדם ומעודדות את שחרורם של האנדורפינים. הלקוחות שלנו נהנים מחווית רוגע אמיתית שיכולה להוביל להקלה על כאבי גב ,כאבי צוואר ,כאבי פרקים, סיאטיקה ,נדודי שינה ,לחץ דם גבוה, כאבי ראש ,מיגרנה  ועוד. עבור פחות ממחירו של עיסוי בודד או טיפול באמצעות דיקור סיני

 

כיצד משתמשים בו?

פנו לעצמכם זמן ,בו אתם יודעים כי לא יטרידו אתכם. שיכבו על הגב ללא תזוזה ומסעכם להרפיה ולריפוי יתחיל. מומלץ להשתמש במזרן למשך רבע שעה לפחות

לאחר בין 2 ל-5 דקות תוכלו להרגיש את הדם זורם. זוהי תחושה עזה שתציף את כל גופכם

לאחר בין 10 ל-15 דקות תוכלו להרגיש הפחתה משמעותית בלחץ וברמות הכאב שלכם בגוף

לאחר 30 עד 40 דקות תוכלו להרגיש הקלה משמעותית בכאב ,והגברה בטווח התנועה ויכולת הפעולה שלכם

נסו את מזרן הרוגע ונופפו לשלום לכל אותם כאבים, מכאובים ותרופות. אלפי אנשים מרוויחים ממזרני הריפוי הקוצניים שלהם. תוכלו להתמקד בהפחתת המכאובים והכאבים שלכם, ליטול שליטה על המתחים ולהתרכז בהשגת שנת לילה עמוקה יותר.עם מזרן הרוגע שלך תוכל לטפל בעצמך, בכל מקום ובכל זמן שתרצה. 



 
 




למה משמש מזרן רוגע?

הרפיה ושינה: נקודות האקופרסורה של מזרן הרוגע יכולות להקל על הצטברות המתחים, לסייע לך בשינה טובה יותר, ולהוביל להרפיה עמוקה.

הקלה על כאבים ותרפיה: מחקרים שנערכו ברוסיה ובארה”ב מצביעים על כך שאקופרסורה עשויה לסייע בכל מני סוגים של מצבים כגון כאבי גב, כאבי צוואר, כאבי פרקים, סכיאטיקה, נדודי שינה, בעיות במערכת העיכול, זרימת דם לקויה, לחץ, עייפות כרונית, שינויים קיצוניים במצב הרוח ודיכאון. היישומים הם כמעט אינסופיים משום שהמזרן מעודד את מנגנוני הריפוי הטבעיים של הגוף.

לאחר התרגול: העלייה בזרימת הדם יכולה לסייע לחידוש תאי הגוף.

העמקת תרגול היוגה: הרגישו חופשי להתנסות בתנוחות יוגה שונות על מזרן הרוגע שלכם. המזרן הוא גם כלי עזר רב עוצמה בהעמקת המדיטציה. מתרגלי יוגה רבים מוצאים כי השימוש במזרן הרוגע שלהם כחלק משגרת התרגול היומית שלהם יכול לחזק את המיקוד, הריכוז והמדיטציה.

כיצד עובד מזרן הרוגע?

נקודות האקופרסורה מעודדות את שחרורם של האנדורפינים למחזור הדם. אנדורפינים הם סוג של הורמונים הנוצרים במוח ובחוט השדרה ומתפקדים כנוירוטרנסמיטרים. במבנה הכימי שלהם הם דומים למורפיום ומפחיתים תחושות של כאב. שחרור האנדורפינים מעורר מנגנון ריפוי עצמי בגוף, ומשמש כחוסם כאב. התוצאה היא תחושה של הרפיה עמוקה ורווחה נפשית גבוהה יותר, שיש המתארים אותה אפילו כתחושת אושר. זה הוא ה”היי” הטבעי של הגוף. יש המאמינים כי אקופרסורה מעוררת זרימה של דם ונוזלי לימפה, תהליך הידוע כבעל אפקט של ריפוי, המרצה וניקוי רעלים.

כיצד משתמשים בו?

פנו לעצמכם זמן, בו אתם יודעים כי לא יטרידו אתכם. התפשטו- מחסומים פיזיים ביניכם לבין הקוצים מפחיתים את התחושה, ומכאן גם את ההטבות. עם זאת, המזרן אינו מבחן סיבולת, ולכן היו עדינים עם עצמכם, אם אתם מרגישים שאתם זקוקים לבד שישמש כחוצץ, כגון חולצה דקה, אל תהססו להשתמש באחת כזו. מומלץ להשתמש במזרן למשך רבע שעה לפחות, על מנת לאפשר לגוף להגיב ללחיצות באופן אופטימאלי.

  1. ראשית שיכבו ארצה לאט ובזהירות. בתחילה זה עשוי להיות קצת לא נוח, אבל זמן קצר לאחר מכן תתחיל תחושת דגדוג קלה, ומסעכם להרפיה ולריפוי יתחיל.
  2. כעת תחושת הדגדוג משתנה לתחושה של פעימות חמות, ותוכלו להרגיש את הדם זורם ואת הדופק פועם קרוב לעורכם. זוהי תחושה עזה שתציף את כל גופכם.
  3. התחושה משתנה שוב, הפעם לתחושת הרפיה, ובמהרה תתחילו להרגיש שוב כאילו אתם צפים. הורמונים פפטידיים מתחילים לזרום דרך כל הגוף לאחר בין 10 ל-15 דקות, ותוכלו להרגיש הפחתה משמעותית בלחץ וברמות הכאב שלכם בגוף לאחר 20 עד 30 דקות.
  4. לאחר 30 עד 40 דקות תוכלו להרגיש הקלה משמעותית בכאב, והגברה בטווח התנועה ויכולת הפעולה שלכם.

אל תשכחו למקם את עצמכם על המזרן באיטיות ובזהירות. אל תקפצו על מזרן הרוגע, ואל תישארו עליו אם הוא אינו נוח לכם. רדו אל מזרן הרוגע בעדינות ובישירות, והימנעו מתנועות לצדדים ככל הניתן, משום שאתם עלולים להישרט. אם אתם מרגישים חולשה או סחרחורת רצוי לקחת הפסקה, או להפסיק לחלוטין לאותו היום.

איננו לוקחים אחריות על שימוש לא נאות, או אחסון לא ראוי של מזרן הרוגע שלכם. שמרו את מזרן הרוגע מחוץ להישג ידם של ילדים, ובמקום בו לא ניתן ליפול עליו. מזרן הרוגע שרכשתם בטוח לחלוטין לשימוש אך יש להתייחס אליו בזהירות כאל כל מוצר בעל קצוות חדים: יש להרחיק אותו מהעיניים ומאברי גוף רגישים אחרים.

באיזו תדירות עליי להשתמש במזרן הרוגע?

בהתחלה עליך להשתמש בו בין 10-15 דקות, ובהדרגה להעלות את אורך השכיבה ל-20-40 דקות. על מנת ליהנות מהאפקט המלא של מזרן הרוגע שלך, רצוי להשתמש בו כל יום במשך תקופה של בין שניים לשלושה שבועות, ואז לקחת הפסקה לכמה ימים לפני שתתחיל בכך שוב.

כמה תנוחות ניתן לעשות על מזרן הרוגע?

אין הגבלה למספר התנוחות שניתן להשתמש במזרן עבורן. הדרך הקלה ביותר היא להניח את המזרן מתחת לגב תוך כדי שכיבה, אבל ניתן לנסות תנוחות רבות נוספות: שכיבה על הבטן אן החזה, עמידה על המזרן, ישיבה על המזרן, שכיבה על הצד כשנקודות האקופרסורה ממוקמות מתחת לירכיים, או הנחת הלחי בעדינות על הקוצים כדי להגביר את זרימת הדם לפנים. ניתן גם לנסות לגלגל מגבת ולהניחה מתחת למזרן כמו כרית, אשר תתמוך בצוואר בזמן השכיבה.

יש משתמשים וותיקים הטוענים כי ניתן להקל על כאבי פרקים באמצעות הנחת מזרן הרוגע צמוד לחלקו החיצוני של הפרק. באמת שאין גבול, אך יש לנסות ולנקוט במשנה זהירות עם האזורים הרגישים יותר בגוף. יש אנשים שמעדיפים להתחיל בהנחת המזרן על משטח רך, כגון מזרון שינה, ויש כאלה המעדיפים להתחיל ישירות על משטח קשה, אך השורה התחתונה היא שכל מה שמרגיש נוח הוא תקף ויעיל.

 

מתי יש להשתמש בו?

ניתן להשתמש במזרן הרוגע מתי שרוצים. אנשים רבים אוהבים לפנות זמן לשכיבה במהלך שעות הבוקר והערב. ניתן גם להשתמש בו בזמן הפסקת הצהריים בעבודה, אם הבוקר שעבר עליך היה מלחיץ במיוחד. עם מזרן הרוגע ההרפיה הופכת לחלק משגרת היום שלך.

שימו לב!!!!

מי יכול להשתמש בזה?

המזרן מתאים כמעט לכל אחד, אבל במקרה של חשש בריאותי, בעיקר במקרה של עור רגיש במיוחד, פריחה בעור, בעיות לב, לחץ דם נמוך או הריון יש להתייעץ עם רופא לפני השימוש במזרן. כמו כן, אין להשאיר ילדים קטנים ליד המזרן ללא פיקוח.

 

 

 

מבצע פסח 2015               מבצע פסח 2015                    מבצע פסח 2015                       מבצע פסח 2015                          מבצע פסח 2015
לייבסיטי - בניית אתרים